15-07-2010

Audreykes



Een Audreke doen is helemaal niet zo moeilijk. Kijk maar hier en hier
Ik ben fier op mijn cherrymates! Alhoewel het bij de ene wel wat ruikt naar bedrog wil ik haar toch wel belonen voor haar moed om het smoelenwerk op haar blog te smijten. Bij deze: proficiat, dames, jullie verdienen een beloning. Kies maar uit mijn alkoholische stooksels: bes/cassis/framboos of pruim.
Kersenjenever was misschien toepasselijker geweest.


Ondertussen kan u ook nog altijd stemmen op mijn gepimpte bloemkool op ArtMind blogt. De firma dankt u nog steeds.

3 opmerkingen:

  1. Ha, bedrog? Ja, daar ben ik goed in, maar jij en ik weten dat ik het ook echt kan! :)
    Ik weet ni welke te kiezen, dus doe de lekkerste van de 4 maar! Mercikes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga voor framboos. ook van mij merci. gij zult meer moeite doen in het stoken dan ik deed in het oefenen met dat steeltje....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik dat hier zag, moést ik dat ook kunnen. Bereidde me al voor op een hele zomer oefenen, maar met steeltjes die lang genoeg zijn, is het eigenlijk heel simpel. Mijn zusje kon het ook meteen. Alleen doen we 't niet zo sexy als Audrey ;-)

    BeantwoordenVerwijderen