09-09-2010

Dé 50,000ste mét bewijs



Het waren er meerdere. Iets dat ik niet echt ingeschat had. Hèhè.
Dus heb ik rekening gehouden met de eerste die mijn mailbox binnengevlogen kwam met de juiste screenshot. 50,000 dus. 


De gelukkige eerste mailer is: Made by KK. Hoera voor Made by KK, de winnares van een exclusieve fotoshoot met vergroting van 1 beeldeke. 


Al de andere deelnemers, merci voor jullie enthousiasme. Echt merci. Spijtig dat ik de grote finale niet live heb kunnen meemaken. Het was nogal spannend naar 't schijnt (te merken aan de hysterisch opgewonden telefoon die ik kreeg deze namiddag)


KK, we regelen dat verder via mail, ok?


Edit: de andere enthousiaste mailers krijgen een jenever of twee van het huis aangeboden op Stiel & Stijl in november. Op vertoon van de nodige identiteitsbewijzen natuurlijk. Die twee zonder vlagje zaten er een beetje naast maar voor de moeite dan toch 1 jenever. 
Voor Kim L zijn er nog wat extra screenshotjes toegevoegd. 


50.000


9 opmerkingen:

  1. Ik protesteer!!!

    Bewijzen, ik wil bewijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat goed zeg! Gefeliciteerd. Ik kwam kijken bij 928 en daarna 932 en toen moest ik weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik was aan het kletsen en toen was het plots 50 001.
    Drink die jeneverkes maar, Elza, 't is alsof ik ze gehad heb. Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo! Net niet! Het was inderdaad spannend. Ik zat echt te friemelen op mijnen bureaustoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie, joepie zo spannend!! 30 seconden

    @Mme: je had net een fantastische shoot achter de rug bij Elza!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't was heel spannend! op 2 laptops was ik aan't proberen! Proficiat aan de winnaar(s) en was ik in 't land in november dan zakte ik zeker eens af naar Stiel en Stijl om samen door te zakken met wat jeneverkes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oopppss veel te laat dus ! Op naar de 100.000ste dan maar zeker ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op Stiel en Stijl ga ik jammer genoeg niet raken, maar je mag iemand anders blij maken met mijn jeneverkes ;)

    BeantwoordenVerwijderen