15-12-2010

gepikt


Wegens te weinig tijd is het hier maar stillekes. Om toch maar wat voedsel in mijn kas te kunnen slagen waar ikzelf geen werk aan heb, nodig ik mezelf uit bij anderen die daar wel tijd en goesting voor hebben. Als de gastvrouw dan ook nog een beter fototoestel heeft dan ikzelf én een mooi decor te bieden heeft, moet ik daar natuurlijk van profiteren en sleur ik het fototoestel uit haar handen, net nadat ik een smakelijk broodje heb gesmeerd met haar heerlijke smeersel. Zo kan ik bloggen met een minimum aan moeite en blijft er voor jullie alsnog een recept te pikken en een schoon (bwa) fotooke te zien.

Bij deze wil ik toch ook nog mijn excuses aanbieden aan de mensen die in de namiddag hebben mogen/moeten meegenieten van mijn lookadem.

broodjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten