05-01-2011

2011



Ik begin het te begrijpen 


Artmind heeft er eentje gelanceerd, zo'n mosaiekje, dat weergeeft wat je het komende jaar wenst.


Ik geraakte eerst niet verder dan de mojito.  :-)


My creation


Mojito staat voor plezier, genieten, praten, veel praten, lachen, dansen, soms ook wel vrienden naar huis dragen. Maar bovenal plezante dinges. En dat heb ik graag, plezante dinges.


Vervolgens gaan we voor gezond, fit, energiek, zelfgekweekt, bio (voor zover dat niet te veel moeite vraagt.) In elk geval gaan we weer kweken, veel. En dan daar weer jenever van stoken wat ons weer bij punt één brengt. 


Regenboog: eerst wat regen om daarna dubbel zo hard van te zon te kunnen genieten. Zo gaat dat. 


De reikende hand: veel willen doen waarvan waarschijnlijk de helft niet haalbaar is maar toch proberen. Arm verrekken omdat het niet bereikbaar is. Zalfke smeren en dan toch terug proberen. Grenzen verleggen.  


Ik zie het zitten, 2011. 

7 opmerkingen:

  1. Ja, geef mij ook maar plezante dinges. En ook al dat andere zie ik helemaal voor mij.
    Bovendien is groen mijn absolute lievelingskleur dus scoor je hoog met je mozaiek! :)
    Fijn nieuw jaar, Elza! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er dus een super 2011 uit voor jou en hoop van ganser harte dat het zo mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie het ook wel zitten, uw 2011 :).
    Tamusement!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Mojito wel, het naar huis dragen iets minder. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi en proost op het nieuwe jaar!
    woordverificatie is Proost ( ! )

    BeantwoordenVerwijderen