06-05-2011

pita met kaas



Deze middag (heel toevallig om 12u) kwam Photo-copy binnengevallen. Het is dat ik er zelf voordeel mee doe (lenen van haar oude toestel) want anders zou ik denken dat ze enkel om te eten kwam. Na genoeg zagen dat ik nooit mag mee-proeven van haar kookkunsten (ze wacht altijd tot ik net vertrokken ben) had ze dan toch een dessertje bij. Dat zal ze jullie zelf wel tonen. Er waren er nog 2 over. Die mocht ik houden. 


Een snelle lunch voor 2 dus. Wat stak er in de frigo: pitabroodjes, geitenkaas en een appel.


Leg de pitabroodjes op een ovenplaat. Beleg met plakjes geitenkaas en bestrooi met wat verse tijm. Zet een 5-tal minuten in de oven (die aanstaat natuurlijk) en dan de volgende 5 minuten met appeltjes in stukjes gesneden bovenop de geitenkaas. Haal uit de oven, serveer met een slaatje met honingvinaigrette en  bestrooi met bieslook (die in mijn geval uitgegroeid is tot reuzenpijpen)


Goed, jong. Heel goed.


pitageitenkaas


ps: foto is gemaakt met het nieuwe speelgoed van P-C. Dat mocht ik spijtig genoeg niet houden.

3 opmerkingen:

  1. yum!! die lunchkes à l'improviste, zijn dikwijls het allerlekkerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uw woordkeuze is een beetje ongelukkig. 't Is ni binnengevallen, maar buitengevallen. LOL

    BeantwoordenVerwijderen