26-09-2011

mijn heheuhen en gulplijn



Omdat ik nog al eens een suffe kop heb, heb ik mij gekoppeld aan een externe harde schijf. Mijn Grote Hulplijn, zeg maar. Dat extern geheugen heeft redelijk veel giga. Het weet mij te vertellen welke lenzen ik heb en vooral welke ik niet heb. Ook welke fotografen in moet kennen want de namen vergeet ik toch altijd met mijn onuitgebreid werkgeheugen. Het kan zelfs teksten schrijven en zeggen welke taalregels er gelden enzo. Ook trekt het foto's om U tegen te zeggen, wetende dat het een goed jaar geleden geen fotoprogramma bezat. Enfin, mijn partner in crime naast Mme Zsazsa. 
En het kan tegen een stootje.  Echt een aanrader, zo een Photo-copy-machien.


Hier nog wat fotootjes van haar kant van het vorige huwelijk.


Congo meets Belgium



Vielen Dank!

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zoiets bezit;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he gebt daar een 'hoeie stok achter de deure' !
    ps : he moet wel consequent zijn in uw west-vlaams gé ... 't is hegeuhen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en ze kan nog lekker koken ook, denk ik toch aan de foto's te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allez, nu alleen nog wachten op die workshops :-)

    BeantwoordenVerwijderen