11-01-2012

traditie



Tradities zijn er om in ere te houden. Een meter hebben is zo een traditie. Een meter die dan ook nog es elk jaar een nieuwe bril koopt voor haar metekind is er ook zo eentje. Ik heb daar niks op tegen. 
Die meter die dus een zwak voor laarzen heeft en brillen zoals ik vorig jaar al verteld heb, heeft dus ook iets met rood.  De laarzen heeft Nora van mij gekregen, het brilletje en het rode van Illeke. 
Ewel, het is een tof brilleke. Krachtig, voor meiskes met karakter. Heeft ze ook van haar meter. 


bril1
bril2


Het t-shirtje met strijkflockdinges zat ook in het kerstpakket. Vogelkes zijn toch altijd schoon!

7 opmerkingen:

  1. Wijze bril! Ik trakteer mezelf om de 2 jaar op een nieuw exemplaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bril! Ik hoop ook op zoiets voor mijn dochter de volgende keer (wellicht volgende week)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt allemaal als een bus, tot en met het prachtig op de neus van uw dochter met karakter met de meter met karakter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is er geweldig mee. Ze heeft goed gekozen. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie bril. Past ook mooi bij je klaprozen :-)

    BeantwoordenVerwijderen