06-11-2012

wat te doen dit weekend?


S&S12

Ik denk dat ik het hier al eens over gehad heb. Zou kunnen. 

Het zou ook kunnen dat ik al eens gezegd heb dat het echt wel de moeite is. De locatie is fantastisch.
De deelnemers zijn geweldig. Er zijn workshops maar misschien had ik dat ook al verteld. Er is een muzikaal intermezzo om 19u30 op zaterdag. Ook verre van slecht. Om niet te zeggen echt goed! Het Goede Doel dat we steunen (en jullie ook door 1 euro aan de ingang te schenken) is gekend: Thuiszorg voor kinderen
En een bonte verzameling van signerende vrouwmensen op zaterdag om 16u.

Dus buiten mezelf bijeen rapen en die microbes proberen te overwinnen, weet ik wat doen de komende dagen...  


4 opmerkingen:

  1. Ik ben met plezier een vrouwmens! Maar volgens mijn info ben ik dat vooral om 16u. Indien dat niet klopt, roep nu en luid, dan gooi ik het babysittersroer om!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, je bedoelt vorig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Els,
    het boekje van mijn kodak ligt klaar, kodak in de aanslag. We gaan maar eens beginnen met lezen zeker. En nu hopen op mooie foto's ;-).

    Bedankt voor de zeer interessante workshop.

    Groetjes,
    Leonie

    BeantwoordenVerwijderen