01-04-2011

geen woensdag maar vrijdag



Het was al effe geleden dat het zo'n woensdag was waarop Mme Z. en ik onze koppen bij elkaar steken . Dat wil niet zeggen dat er niks gebeurt ten huize Z. of ten huize D. Neen, neen, er gebeurt veel maar niemand weet dat. Dat hebt ge zo met bescheiden mensen. Wij lopen daar niet mee te koop. 
Enfin, de reden waarom Mme ook langskwam buiten een of ander geheim dat afgewerkt moet worden, was een dringend nood aan fotografische bijstand. Blauwe pannenkoeken of oranje melk, dat lusten Photo-copy en ik niet, dus hebben wij een deal gesloten. Fotolessen dus. 


Maar we gaan het niet hebben over lenzen van 50 milliliter of bouwvakkersspleten (niet van mij).
Ik wil u enkel zeggen dat ik een nieuwe vriend heb. Abel is zijn naam! Het heeft effe geduurd maar ik mag toch wel zeggen dat hij mijne maat ist. Ik kreeg zelfs een voorgeweekte rozijn! 5 rozijnen.  Zelfs mijn emmer kreeg ik terug.  Ja, Abel kwam vandaag dicht bij mij.


abel2


En dichter...


abel3


abel1


en P-C had me daar voor een dessert gezorgd, man... Maar daar ga ik niet meer over spreken. Het was walgelijk goed. Nu hopen dat de weegschaal er ook over gaat zwijgen.

8 opmerkingen:

  1. Maar zo keischoon foto's seg!!
    Precies al een echt kindeke.

    En dienen dessert, hebt gij de overschot mogen houden ofwat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha neen, die is morgen ni thuis hé, heb hem weer mee. Hadde da nu geweten hé. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Man da snoetje, ik kan geloven dat het uwen maat is, en ik kan me wel voorstellen dat jullie soms zuur lachen met sommige foto's die verschijnen ( ik behoor ook tot die groep). Die lessen zullen helaas niet in Oost- Vlaanderen doorgaan zeker. Nou ja dan zal ik maar even zuur lachen, al chance dat Abel er is en die walgelijk lekkere dessert en mijn kapote weegschaal :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen zou zo'n maat moeten hebben zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helahela Marina, ik ben wel een getogen Uust-Vlomsche hé! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die mme zsazsa heeft een schoon kindeke geworpen... en gij hebt er schoon fotookes van gemaakt. die voorgeweekte rozijn zal het geheim zijn, denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie maken ons wel nieuwsgierig naar dat dessertje :). Volgt er een receptje :)?

    BeantwoordenVerwijderen