15-04-2012

fotoappareils en schone vrouwen



Gisteren in Gent op dat ene grote evenement:


workshop


De proefkonijntjes. Ze hebben goed geluisterd. Ze zijn maar heel eventjes stout geweest maar gelukkig was er die lieve meneer die hen vriendelijk zei dat ze niet mochten eten in de zaal.  


Gelukkig was Ann er om op de op zaken te stellen. 


Spijtig genoeg was Ann er ook om aan 20 hongerige wijven foto's te tonen van chocoladetaart. 


Gelukkig hadden we appels mee.


Spijtig genoeg was het geen chocoladetaart.


workshop3
workshop2
workshop4


Ben benieuwd of er nog iemand blogfoto's met flits durft posten. Ik peis het niet. 


Ook nog hoed, pet, muts en pruik af voor die Leuvense en Ijverige Wijven. Chapeau!

16 opmerkingen:

  1. Ik durf het zéker niet meer...foto's posten met flits!
    Het was leuk, en tof en inderdaad petje af voor al die dames die maanden voorbereidingen achter de rug hebben voor zo'n fantastisch schone dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die vriendelijke meneer vergeet ik nooit meer! Ik heb er gisterenavond nog smakelijk om gelachen... De workshop was echt de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Post jullie linkjes maar op de Elza D.-facebookpagina. Altijd plezant om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dat is mijn arm op de tweede foto :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die chocoladetaart hebben jullie zelf stiekem opgegeten zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Neen, we hebben gewoon het scherm afgelikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee...dat durven we niet meer;) Het was zeer leerrijk, loop al gans de dag met mijn toestel rond, tot ergernis van de huisgenoten maar ooit komt het slim, jullie hebben het ons doen geloven. Thankx!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar had ik toch ook graag aan deelgenomen hoor! En die museum meneer zag er inderdaad een echte schat uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja 't was zo'n lieve knuffelbeer en een echte appelliefhebber. ;-) Elza, jij hebt die taart helemaal alleen opgegeten. :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. alé als ik dat had geweten kwam ik met m'n konijnenpakje (of wat jullie willen )aan gehuppeld met 10000 den chocolade taarten mee ;) !
    lieve groet
    Marie-Lu

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha, en dat ben ik op die andere foto's. ;) Erg blij dat ik de workshop gevolgd heb. Ik heb onthouden en al ondervonden dat het nog oefenen, oefenen, oefenen ... wordt! Vandaag is dat hier alvast gebeurd. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zijn er dan mensen die flitsfoto's blogden ? tssss!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De workshop was super! Gisteren ook al heel de dag vanalles met diafragma en zo uitgeprobeerd en we gaan blijven oefenen hoor! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat van die flits, dat geldt toch niet voor mensen met een plastieken fototoestel he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nog aan het proberen... maar wie beet binnen een maand ofzo durf ik een foto tonen ;) Het was allesinds heel leerrijk! Mercikes (en de appel heeft gesmaakt)

    BeantwoordenVerwijderen