29-10-2012

op ontdekkingstocht


Voor ik zaterdag naar Leuven ging, in Elzakesuniform  (nylons, rokje, groene T-shirt en sjaaltje), deed ik eerst mijn stoute schoenen aan en trok op avontuur in mijn tuin. Het was precies heel lang geleden want ik ontdekte er dingen waar ik het bestaan niet meer van wist. Vallende blaadjes!

herfst1
herfst3
herfst5
herfst6


Maar ook nog andere dingen.


herfst4
herfst2
herfst7
herfst8

En ook nog groene tomaten, kervel, peterselie, sla....   En mens moet dat meer doen, zo eens naar buiten gaan. Verwondering alom! Pliezant!

5 opmerkingen:

  1. Och, die appels, die zien er zalig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blaadjes in dat water, dat zou ik nu eens zo in mijne living hangen sè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oogsten die courgetten, voor ze kapotvriezen. Heerlijke appels, wij hebben er geen dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Die foto van de blaadjes in het water is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen