14-04-2010

Stiel&Stijl


Vorig jaar in november hielden enkele vriendinnen en ik een eerste creatief "open huis" in Leuven. De locatie was subliem. Een prachtig herenhuis vol lekkers om te zien, te eten en te kopen. We hadden nooit verwacht/gehoopt van zo'n geweldige selectie creatievelingen een tafeltje te kunnen aanbieden. Het was stuk voor stuk origineel en vooral met liefde gemaakt. 
Onder het motto "wat goed draait, moet blijven draaien", gaan we dus voor een tweede editie. Aangezien we niet wouden onderdoen voor de locatie van vorig jaar, hebben we maar ineens Mijnheer Tobback zijn kantoor ingepalmd. Hij wil graag zijn burgemeersterstoel wat opzij schuiven voor een rekske kleren, een kapstokje vol handtassen of een schone bloemmekee... 

S&S_collage
S&S_collage2

Schoon hè! :-)

Wie graag een tafeltje wil reserveren moet eerst solliciteren. Aja, we willen de crème de la crème van de naai-, brei-, bak-, plak-, vilt-, smeed-, verf-, schik-, haak- of smeltelite.  
Klik door naar "deelnemers", verzamel uw beste werk op foto en stuur een korte beschrijving door. De jury wacht vol ongeduld en met een glas wijn en paprikachips op jullie inzendingen.

S&SA5-2_L


13 opmerkingen:

  1. Shoppen, shoppen, shoppen. Het staat al in mijn agenda, zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leukleuk, mijn skills zijn nog niet ver genoeg ontwikkeld om mee te doen, maar 'k wil zeker wel eens komen kijken. In antwerpen heb je zo ook de Markt Van Morgen, beetje hetzelfde concept maar dan een marktje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat staat dan al meteen in mijn agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. moet de eerste lichting ook terug solliciteren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooit doe ik er aan mee.
    Tot dan kom ik graag als tourist een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik blijf dat dus gigavet vinden dat jullie in 't stadhuis gaan staan, en beloof bij deze plechtig dat ik niet zal vergeten om te komen, zoals de vorige keer. Waarom geen lente-of zomereditie, da's dan minder lang wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ge weet zeker niet hoeveel werk dat is?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super zalig initiatief, ik ga zeker langskomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat 'n geweldig tof idee nog altijd! ik schrijf et in mijn agenda! Jammer dat ik niets leuk heb om mij mee in te schrijven! anders deed ik het meteen ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amaai jongens, 't stadhuis nog wel! Als ik kan kom ik zeker eens langs.

    BeantwoordenVerwijderen