14-04-2011

Stiel en Stijl {3}



Noteer alvast in jullie agenda:


11, 12 en 13 november 2011
Stiel en Stijl {3}



3hoog is nieuw en verscholen in het groen, zoals ze zelf zeggen. Binnen de ring van Leuven en vlakbij de E314.
Daar zijn we nu eens trots op!



wittevilla1
wittevilla2wittevilla5
wittevilla7wittevilla11
wittevilla13
wittevilla15
wittevilla16
wittevilla17
wittevilla19
bauhaus2bauhaus1bauhaus5




Als dat geen room with a view is....
De Witte Villa en het Bauhaus worden gevuld met een 30-tal standen. 

Stiel en Stijl is nog op zoek naar vers bloed, bloed met stijl en passie. Bloed dat ook uit Nederland mag komen, of Wallonië. Het buitenland dus ;-)
Wie graag wil meedoen aan deze stijlvolle, creatieve beurs mag een mail sturen met enkele foto's van het werk, een link naar een website en een korte motivatie naar

15 opmerkingen:

  1. Wij doen een verbroedering van binnen- en buitenland hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige én stijlvolle locatie zeg!
    Ik heb de data al genoteerd en kom zeker langs!
    Groetjes van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ongelofelijk mooie locatie!
    hopelijk kan ik er weer bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooi!!
    en twee keukens heb ik gehoord ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mogen dat ook foto-albums en kaders zijn Els? :-) Zo niet, kom ik toch gewoon is af omdat ik dan eindelijk eens een weekend vrij ben! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Melissa, tuurlijk. Stuur maar een mailtje naar S&S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. maar howzeg, zo sjiek allemaal! dan mag ik verzekerst mijn schapenvel niet aandoen, of mijn voorschootrok...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ...in geval ik niet gewoon als bezoeker kom he, dan kom ik express met mijn galoshen aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amaai, gaat het nu niet 'stiel & stijl & sjiek' worden? :)
    De locatie heeft zeker en vast een heel hoog WOW gehalte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie locatie! Datum staat al genoteerd. Ik kom zeker kijken en kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @tante Hilde: maar jawel, er is ook een tuin waar mensen kunnen staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Artmind, avondkledij is niet verplicht. Zelfs een schapenvel mag.
    Alles behalve Crocs. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoe mooi hoe mooi. Ik reserveer de data. Hopelijk kan ik er weer bij zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen