05-06-2011

heet



Heet was het vandaag. Zwoel en heet. Maar ook gezellig. Heerlijk communiefeest achter de rug met een hoop fijn volk. En de dagen ervoor ook veel lol en cocktails en gebabbel en gezon. Oh ja, ik ben nog steeds een lucky bastard. Trouwens zaterdag wat ge-experimenteerd met cocktails en zo tot zeer verrassende combinaties gekomen. Later meer hierover. Nu ga ik eerst enkele weken op water en brood. En deze sobere periode begin ik met een reeks zachte beeldjes van bloemen-uit-den-hof. Schone start van de vasten, niet?


bloem5
bloem3
bloem2
bloem1
bloem4
bloem6

3 opmerkingen:

  1. Vasten vind ik geen goed idee, zeker niet als je weer zo'n geweldige cocktails gemaakt hebt. Stel het vasten nog maar een beetje uit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee, wanneer al mijn restjes op zijn (een aan mijn eettempo is de ijskast morgen leeg!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die bloempjes zijn al snoep voor het oog! ;-) succes met die vasten. vasten is (bijna) altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen