26-08-2011

de kant van de rechterhand



Als ik haar rechterhand ben, dan is zij ... mijn lichaam en geest
Buiten een lichaamsdeel, bied ik haar ook een schone accommodatie, veel licht, vriendschap, eten en drinken aan. Zelfs het nageslacht kreeg drank en voedsel (sandwiches en kattenkorrels). Wederom in stijl.


zz1
zz2


Terwijl mijn lichaam en geest werkt, probeer ik daar bewijzen van te verzamelen. En bereid ik me voor op maandag. Maandag is een grote dag voor de vrienden van Zsazsa. Maandag gaat er effectief iets echt gebeuren. Iets met slingers en kinderen. 


Maar zover zijn we nog niet.


zz5
zz11
zz7
zz3
zz6
zz4
zz8


En die Abel, die ging voor incognito.


zz9
zz10



9 opmerkingen:

  1. Heel benieuwd.
    De slingers komen eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's ... die ons alleen nog maar meer nieuwsgierig maken !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja we wachten dan maar als Zszsa kan kunen wij ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's Elza, vooral die van Zsazsa met die lintmeter rond haar nek.

    Succes met alle voorbereidingen nog! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, dat Abeltje leeft precies al op grote voet :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nieuwgierig, nieuwsgierig ... zouden we dan na maandag van iets meer mogen weten :-)??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben zeer benieuwd !!
    Maar euh, die locatie : waw ! Dat zwembad ! Is dat uw tuin ??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, curieus wat jullie weer aan het bekokstoven euh bewijfnaaien zijn!

    BeantwoordenVerwijderen