18-12-2011

met een minimum aan sneeuw,



een maximum aan plezier.


sneeuw1
sneeuw3
sneeuw2



11 opmerkingen:

  1. oh waauw, hadden jullie al zoveel sneeuw? Heerlijk!! Hier niks hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai zo veel sneeuw! Ik was al diep onder de indruk van het pelletjes op de auto ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amaai, hier ligt niets. Ik heb geen vlokje gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Huh? En in welk land wonen jullie ook alweer?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh man, ik ben geloof ik echt officieel jaloers....
    *zucht en zwijmel.... snééuw*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn zeker om zo de eerste te zijn die sneeuwfoto's blogt en iedereen zonder vlokjes jaloers te maken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sneeuw!! Sneeuw??????? Hier geen vlokje te zien hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaaa leuk.... de eerste sneeuwman van deze winter! Let it snow..let it snow.. let it snow!!! ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gek ! ik heb echt nog geen sneeuw gezien !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ook een minimum aan sneeuw! Het mag zelfs meer zijn, de slee wordt mijn vervoersmiddel!

    BeantwoordenVerwijderen